Starbucks


De nieuwe ‘world wide campaign’ van Starbucks coffee at home. Naast Senseo, Philips coffee en Saeco zet ik nu ook Starbucks op mijn koffie lijst.

Langzaam aan druppelen alle landen en uitingen online, zoals:
tv- commercials, tag-ons en add-ons. Zo zijn nu onder andere België, Frankrijk, Rusland en Turkije online te vinden.

Met 3 sets en steeds 8 verschillende apparaten lag er een behoorlijke druk op de tijd. Toch hebben we het ‘huiselijke’ er in kunnen houden. Perfecte espresso’s, cappuccino’s en steeds die genietende blikken. Dit was echt een team effort!


Client: Nestlé
Agency: Integer
Production Company: Media Monks
Post Production: Media Monks

DOP: Job Kraaijeveld

Creative Director: Ryan Davis (Integer)
Executive producer: Sandra Wamelink
Producer: Roderick Weener

1st AD: Stefanie Hammann
Focus: Rob van Dam
Grip: Bjorn Schumacher
Gaffer: Dick Bloemraad
Decor production: Dirk Tolman
Art director: Michelle van der Meulen
Setdresser: Johan Klungel
Hair & Make up: Joes Bek
Styling: Esmee Croque
Coffee stylist: Natasha van Velzen
Coffee stylist (Starbucks): Aleksander Robaszkiewicz